Komendy [CL_]

uhu

New member
Kolejna część komend do naszego kochanego Cs'a 1.6. Oczywiście jest to praca zbiorowa.


cl_allowdownload "1" - wł/wył ściąganie map, dźwięków, modeli i spritów przy połączeniu z serwerem.
cl_allowupload "1" - wł/wył uploadowanie map, dźwięków, modeli i spritów przy połączeniu z serwerem.
cl_anglespeedkey "0.670" - Ustawia szybkość, z jaką klawisze kierunkowe zmieniają kąt widzenia.
cl_backspeed "400" - Ustawia szybkość cofania się gracza (można ustawić tak jak pozwala na to serwer)
cl_bob "0.01" - Ustawia szybkość i częstotliwość z jaką porusza się broń podczas biegu gracza.
cl_bobcycle "0.800" - Ustawia "wysunięcie" broni trzymanej w ręku.
cl_bobup "0.500" - Ustawia częstotliwość "drgań" podczas biegu gracza.
cl_chasedist "112" - Ustala jak daleko ma być cofnięta kamera podczas twojej śmierci.
cl_clockreset "0.1" - Jeżeli ta komenda ustawiona jest inaczej niż cl_clockreset serwera można wymusić korzystanie z cl_clockreset serwera i zresetować delta? Lecz może to powodować utratę pakietów.
cl_cmdbackup "2" - Ustawia ile ramek można przesylać ponownie.
cl_cmdrate "30" - Odpowiada za to ile razy na sekunde gracz wysyła pakiety do serwera informując serwer o swoichpoczynaniach.
cl_corpsestay "600" - Ustawia czas w sekundach po jakim znikają ciała
cl_crosshair_color "## ### ##" - Ustawia kolor celownika
cl_crosshair_size "1/2/3" - Ustawia rozmiar celownika
cl_crosshair_translucent "0" - wł/wył celownik przeźroczysty
cl_dlmax "128" - Ustala rozmiar fragmentu komórki tekstur gracza i decals'ow (zakres: 16:1024, liczby muszą byćwielokrotnością liczby 16).
cl_download_ingame "1" - wł/wył ściąganie map, dźwięków, modeli, spritów i decalsów podczas gry.
cl_dynamiccrosshair "1" - wł/wył dynamiczny celownik (rozszerzający się podczas biegania, skakania etc).
cl_fixtimerate "7.5" - Jest ilością milisekund przypadających na ramkę. Serwer wysyła oznaczenie czasu w każdym pakiecie, a klient odbiera to tylko raz na ramkę, i traktuje jako wartość, do której ma dążyć (chyba że delta staje się zbyt duża i zegar klienta zmienia wartość na zegar serwera).
cl_forwardspeed "400" - Ustawia szybkość biegu gracza (można ustawić tak jak pozwala na to serwer)
cl_gaitestimation "1" - wł/wył przewidywanie ruchów gracza?
cl_gg "0" - wł/wył możliwośc oglądania dema w "gamegauge mode" za pomocą komend playdemo i viewdemo. po zakończeniuoglądania dema wyłącza grę, a informacje o fps'ach z dema są zapisywane w pliku cstrike\fps.txt.
cl_himodels "0" - wł/wył lepszą jakość modeli.
cl_idealpitchscale "0.8" - Przedstawia (głównie w joystickach) jak dużo stopni obraz może skorygować, przy chodzeniupo pochyłych powierzchniach. Jest też używana do utrzymywania poziomu na krzywych powierzchniach (musisz mieć lookstrafe "1"i włączone +mlook).
cl_lc "1" - Odpowiada za obliczenie i kompensacje opoznienia (laga) przez stronę serwera. (musisz mieć cl_lw "1" i naserwerze musi być sv_unlag "1")
cl_lw "1" - Odpowiada za przewidywanie strzału, ustala jak są one kontrolowane względem dźwięku i animacji.
cl_logocolor #Valve_Orange - Ustawia kolor spreya: #Valve_Blue, #Valve_Brown, #Valve_Dkgray, #Valve_Ltblue,#Valve_Ltgray, #Valve_Green, #Valve_Orange, #Valve_Red, #Valve_Yellow.
cl_logofile lambda - Ustawia rodzaj spreya: 8ball1, andre, camp1, chick1, chuckskull, devl1, gun1, lambda, skull,smiley, splatt, tiki, v_1.
cl_messages - pokazuje informacje serwera.
cl_minmodels "0" - wł/wył "okrojone" modele (1 model CT i 1 Terro).
cl_movespeedkey "0.4" - Ustawia szybkość poruszania się gracza podczas skradania się.
cl_needinstanced "0" - wł/wył wyświetlanie w konsoli informacji o modelach broni. Działa tylko jeżeli jest ustawionedeveloper 1 i sv_instancedbaseline 1.
cl_nosmooth "0" - Ustala przewidywalne błędy, które mogą być łatwo naprawione w czasie ustawionym w cl_smoothtime.
cl_observercrosshair "0" - wł/wył celownik w trybie obserwatora.
cl_pitchdown "89" - Ustawia maksymalny kąt przy patrzeniu w dół.
cl_pitchspeed "225" - Ustawia szybkość zmiany kąta widoku, tzn jak szybko celownik będzie opadał w dół po wpisaniukomendy +lookdown, +lookup.
cl_pitchup "89" - Ustawia maksymalny kąt przy patrzeniu w górę.
cl_pmanstats "0" - Wyświetla na ekranie informacjie o cząsteczkach dymu ze smoke'a z całej mapy."Particles Drawn" toilość cząstek na twoim ekranie, a "CMiniMem Free" przedstawia ilość wolnej pamięci przeznaczonej na dym.
cl_radartype "0" - wł/wył radar nieprzeźroczysty.
cl_rate "9999" - Ustawia maksymalny limit bajtów wysłanych od klienta do serwera.
cl_resend "6" - Opóźnienie w sekundach przed ponowną próbą podłączenia do serwera przez klienta (Retrying connectionto server).
cl_righthand "1" - wł/wył widok broni w prawej ręce
cl_shadows "1" - wł/wył cienie.
cl_showerror "0" - wł/wył wyświetlanie na ekranie przewidywalnych błędów pod koniec każdej rundy.
cl_showevents "0" - wł/wył wyświetlanie na ekranie zdarzeń tj. zabicie kogoś. Wszystkie zdarzenia zapisane są wkatalogu cstrike\events.
cl_showfps "0" - wł/wył wyświetlanie fps'ów w lewym górnym rogu ekranu.
cl_shownet "0" - 1- wyświetla inf. o rozmiarze przychodzących pakietów sieciowych, 2- Wyświetla inf. na tematprzychodzących pakietów sieciowych i ich rozmiarze.[0-2]
cl_sidespeed "400" - Ustawia szybkośc strafe'owania. Powinna być równa z cl_forwardspeed i cl_backspeed. Jestograniczona przez sv_maxspeed.
cl_slist "10" - Określa czas, w którym trzeba czekać na odpowiedź przy pingowaniu na lanie (nie wiem dokładnie).
cl_smoothtime "0.1"- Określa czas, w którym obraz będzie wygładzony po przewidywanym błędzie. Gdy ustawimy na 0będziemy mieć problemy z interpolacją i obraz może "skakać".
cl_solid_players "1" - wł/wył stały widok modeli graczy.
cl_timeout "300" - Ustawia czas nieaktywności, po ktorym klient traci połączenie z serwerem.
cl_updaterate "20" - Odpowiada za to ile razy na sekunde gracz otrzymuje dane od serwera.
cl_upspeed "320" - Ustawaia szybkość wspinania się, wchodzenia gracza.
cl_vsmoothing "0.05" - Nazywana "wygładzaniem obrazu", umożliwia interpolację pomiędzy wektorami obrazu,wygładza/interpoluje obraz źródłowy i jego kąty.
cl_waterdist "4" - Ustawia podwodny dystans.
cl_weather "1" - wł/wył efekty pogodowe, np. deszcz na de_aztec.
cl_yawspeed "210" - Ustawia szybkość obracania się.
 

Create an account or login to comment

You must be a member in order to leave a comment

Create account

Create an account on our community. It's easy!

Log in

Already have an account? Log in here.

Back
Do góry