Opis:
Plugin dodaje na nasz serwer tryb deathmatch. Pozwala na wybór broni po odrodzeniu, odradzanie w losowych miejscach na mapie, zawiera tryb FFA, ochronę po odrodzeniu, uzupełnianie amunicji lub zdrowia za zabójstwo.
Można też tworzyć tryby gry tylko na konkretną broń, hs only itp.
Kilka przykładowych trybów:
Konfiguracja:
/game/csgo/addons/counterstrikesharp/configs/plugins/Deathmatch/Deathmatch.json
Komendy gracza:
css_gun <WEAPON_NAME> - Setup a weapon (alias /w; /weapons; /guns).
css_gun - Show the list of allowed weapons for the current mode (alias /w; /weapon; /guns).
Komendy administratora (@css/root):
css_dm_startmode <ID> - Start a custom mode
css_dm_editor - Enable/disabled editor mode
css_dm_addspawn_ct - Add a new CT spawn at your current position
css_dm_addspawn_t - Add a new T spawn at your current position
css_dm_removespawn - Remove a nearest spawn
Instalacja:
Rozpakowany folder Deathmatch wklejamy do /csgo/addons/counterstrikesharp/plugins/
Następnie zmieniamy mapę lub restartujemy serwer.
Wymagania:
1. CounterStrikeSharp
2. Metamod:Source 2
Download:
1. Załącznik (v1.2)
2. GitHub
Plugin dodaje na nasz serwer tryb deathmatch. Pozwala na wybór broni po odrodzeniu, odradzanie w losowych miejscach na mapie, zawiera tryb FFA, ochronę po odrodzeniu, uzupełnianie amunicji lub zdrowia za zabójstwo.
Można też tworzyć tryby gry tylko na konkretną broń, hs only itp.
Kilka przykładowych trybów:
- Only Pistols but deagle is disabled
- Only AK47 & Headshot , Only AWP
- Only Rifles but FAMAS and GALILAR is disabled
- Only Shotguns with random weapons
Konfiguracja:
/game/csgo/addons/counterstrikesharp/configs/plugins/Deathmatch/Deathmatch.json
free_for_all If the game will be FFA or Team. - true or false custom_modes Allow the custom modes (multicfg)? - true or false custom_modes_interval Works only if custom modes is enabled - minutes random_selection_of_modes Will the modes be selected randomly? - true or false map_start_custom_mode Which custom mode will the map start with? - ID of mode from custom_modes.json spawn_protection_time How long will the spawn protection be? - seconds round_restart_time How long will it take for the round to restart when a new mode is selected - seconds hide_round_seconds Display the round timer? - true or false block_radio_messages Block radio messages? - true or false remove_breakable_entities Remove breakable entities at the round start? - true or false reffil_ammo_kill Refill ammo when a player eliminates someone? - true or false reffil_ammo_headshot Refill ammo when a player eliminates someone with headshot? - true or false refill_health_kill How much health does a player regenerate when they eliminate someone? - number refill_health_headshot How much health does a player regenerate when they eliminate someone with headshot? - number
Komendy gracza:
css_gun <WEAPON_NAME> - Setup a weapon (alias /w; /weapons; /guns).
css_gun - Show the list of allowed weapons for the current mode (alias /w; /weapon; /guns).
Komendy administratora (@css/root):
css_dm_startmode <ID> - Start a custom mode
css_dm_editor - Enable/disabled editor mode
css_dm_addspawn_ct - Add a new CT spawn at your current position
css_dm_addspawn_t - Add a new T spawn at your current position
css_dm_removespawn - Remove a nearest spawn
Instalacja:
Rozpakowany folder Deathmatch wklejamy do /csgo/addons/counterstrikesharp/plugins/
Następnie zmieniamy mapę lub restartujemy serwer.
Wymagania:
1. CounterStrikeSharp
2. Metamod:Source 2
Download:
1. Załącznik (v1.2)
2. GitHub
Attachments
Ostatnia edycja: