Call of Duty Mod - Opis Klas i Itemów

S!p

Administrator
Członek Załogi
Wiele osób pyta mnie jakie są dostępne jakie moce mają konkretne klasy, jakie itemy można dostać. Postanowiłem to spisać. Opis dotyczy wersji przerobionej przez RomanPL.

1 - Klasy​

Snajper:
  • Broń: AWP, scout i deagle
  • Podstawowa liczba HP: 120
  • Podstawowa liczba AP: 100
  • Szybkość biegu: 110%
  • Dodatki: 1/3 szansy na natychmiastowa zabicie nożem

Komandos:
  • Broń: Deagle
  • Podstawowa liczba HP: 140
  • Podstawowa liczba AP: 100
  • Szybkość biegu: 135%
  • Dodatki: Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy)

Strzelec wyborowy:
  • Broń: AK47 i M4A1
  • Podstawowa liczba HP: 110
  • Podstawowa liczba AP: 100
  • Szybkość biegu: 80%
  • Dodatki:

Obronca:
  • Broń: M249 (Krowa)
  • Podstawowa liczba HP: 120
  • Podstawowa liczba AP: 150
  • Szybkość biegu: 80%
  • Dodatki: jest odporny na miny, ma wszystkie granaty

Medyk:
  • Broń: UMP45
  • Podstawowa liczba HP: 110
  • Podstawowa liczba AP: 100
  • Szybkość biegu: 100%
  • Dodatki: posiada apteczke

Wsparcie ogniowe: , hp bazowe,
  • Broń: MP5
  • Podstawowa liczba HP: 100
  • Podstawowa liczba AP: 0
  • Szybkość biegu: 100%
  • Dodatki: Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen

Saper:
  • Broń: P90
  • Podstawowa liczba HP: 100
  • Podstawowa liczba AP: 100
  • Szybkość biegu: 100%
  • Dodatki: Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchają

Demolitions:
  • Broń: AUG
  • Podstawowa liczba HP: 110
  • Podstawowa liczba AP: 100
  • Szybkość biegu: 100%
  • Dodatki: Ma wszystkie granaty, dostaje dynamit, który zadaje dużo obrażeń

Rusher:
  • Broń: M3 (shotgun)
  • Podstawowa liczba HP: 100
  • Podstawowa liczba AP: 0
  • Szybkość biegu: 130%
  • Dodatki:

Rambo (Klasa Premium):
  • Broń: Famas
  • Podstawowa liczba HP: 130
  • Podstawowa liczba AP:
  • Szybkość biegu: 120%
  • Dodatki: za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok

Partyzant:
  • Broń: P90 + granat oślepiający
  • Podstawowa liczba HP: 100
  • Podstawowa liczba AP: 0
  • Szybkość biegu: 100%
  • Dodatki: Jest mniej widzialny

Szpieg:
  • Broń: deagle
  • Podstawowa liczba HP: 70
  • Podstawowa liczba AP: 0
  • Szybkość biegu: 100%
  • Dodatki: posiada ubranie wroga

Szturmowiec:
  • Broń: M4A1 + deagle + granat wybuchowy
  • Podstawowa liczba HP: 140
  • Podstawowa liczba AP: 150
  • Wolno biega

Strzelec Wsparcia:
  • Broń: G3/SG-1
  • Podstawowa liczba HP: 125
  • Podstawowa liczba AP: 0
  • Szybkość biegu: 100%
  • Dodatki: Dostaje jedną rakietę

Lekki Żołnierz:
  • Broń: galil + p228
  • Podstawowa liczba HP: 100
  • Podstawowa liczba AP: 0
  • Dodatki: Szybko biega

Rebeliant:
  • Broń: sg552 + 1 mine + 1 granat wybuchowy
  • Podstawowa liczba HP: 100
  • Podstawowa liczba AP: 0
  • Szybkość biegu: 100%
  • Dodatki: Ma minę

Terrorysta:
  • Broń: elite
  • Podstawowa liczba HP: 70
  • Podstawowa liczba AP: 0
  • Dodatki: Szybko biega

2 - Itemy​

  • Buty Szturmowego - Nie słychać kroków

    [*]Podwójna Kamizelka - Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW

    [*]Wzmocniona Kamizelka - Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW

    [*]Weteran Noża - Zadaje większe obrażenia nożem

    [*]Zaskoczenie Wroga - Gdy trafisz kogoś od tylu, obrażenia sa 2 razy większe

    [*]Płaszcz Partyzanta - Masz LW premii niewidoczności

    [*]Morfina - 1/LW szans do ponownego odrodzenia sie po śmierci

    [*]Nóż Komandosa - Natychmiastowe zabójstwo nożem

    [*]Podręcznik Szpiega - Natychmiastowe zabicie granatem, dostajemy ubranie przeciwnika

    [*]Tajemnica Generała - Natychmiastowe zabicie granatem HE. Zadajesz LW dodatkowych obrażeń

    [*]Notatki Ninji - Możesz zrobić podwójny skok w powietrzu

    [*]Tajemnica Wojskowa - Twoje obrażenia sa zredukowane o 5. Masz 1/LW szans na oślepienie wroga

    [*]AWP Sniper - Natychmiastowe zabicie z AWP

    [*]Adrenalina - Za każdego Fraga dostajesz 50 życia

    [*]Tajemnica Rambo - Za każdego Fraga dostajesz pełny magazynek oraz +20 hp

    [*]Wyszkolenie Sanitarne - Dostajesz 10 HP co 5 sekund

    [*]Kamizelka NASA - W każdej rundzie dostajemy 500 AP

    [*]Wytrenowany Weteran - Dodatkowe 100 HP co runde, wolniej biegasz

    [*]Apteczka - Można uleczyć się do maksymalnej ilości hp

    [*]Eliminator Rozrzutu - NoRecoil (brak rozrzutu broni)

    [*]Tytanowe Naboje - Każdy strzał zabiera 10hp więcej

    [*]Naboje Pułkownika - Każdy strzał zabiera 20hp więcej

    [*]Ogranicznik Rozrzutu - Rozrzut naboi broni jest mniejszy

    [*]Tarcza SWAT - Nie działają na nas żadne przedmioty

    [*]Wytrenowany Rekrut - Dostajemy o 50hp więcej na początku każdej rundy, wolniej biegamy

    [*]Pancerz Nomexowy - Masz 1/LW szans na odbicie pocisku przez pancerz

    [*]Notatki Kapitana - Jesteśmy odporni na trzy pierwsze pociski w każdej rundzie

    [*]Moduł odrzutowy - Daleki skok. Aby użyć należy wcisnąć ctrl + spację
 

Create an account or login to comment

You must be a member in order to leave a comment

Create account

Create an account on our community. It's easy!

Log in

Already have an account? Log in here.

Back
Do góry