Wiele osób pyta mnie jakie są dostępne jakie moce mają konkretne klasy, jakie itemy można dostać. Postanowiłem to spisać. Opis dotyczy wersji przerobionej przez RomanPL.
Snajper:
Komandos:
Strzelec wyborowy:
Obronca:
Medyk:
Wsparcie ogniowe: , hp bazowe,
Saper:
Demolitions:
Rusher:
Rambo (Klasa Premium):
Partyzant:
Szpieg:
Szturmowiec:
Strzelec Wsparcia:
Lekki Żołnierz:
Rebeliant:
Terrorysta:
1 - Klasy
Snajper:
- Broń: AWP, scout i deagle
- Podstawowa liczba HP: 120
- Podstawowa liczba AP: 100
- Szybkość biegu: 110%
- Dodatki: 1/3 szansy na natychmiastowa zabicie nożem
Komandos:
- Broń: Deagle
- Podstawowa liczba HP: 140
- Podstawowa liczba AP: 100
- Szybkość biegu: 135%
- Dodatki: Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy)
Strzelec wyborowy:
- Broń: AK47 i M4A1
- Podstawowa liczba HP: 110
- Podstawowa liczba AP: 100
- Szybkość biegu: 80%
- Dodatki:
Obronca:
- Broń: M249 (Krowa)
- Podstawowa liczba HP: 120
- Podstawowa liczba AP: 150
- Szybkość biegu: 80%
- Dodatki: jest odporny na miny, ma wszystkie granaty
Medyk:
- Broń: UMP45
- Podstawowa liczba HP: 110
- Podstawowa liczba AP: 100
- Szybkość biegu: 100%
- Dodatki: posiada apteczke
Wsparcie ogniowe: , hp bazowe,
- Broń: MP5
- Podstawowa liczba HP: 100
- Podstawowa liczba AP: 0
- Szybkość biegu: 100%
- Dodatki: Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen
Saper:
- Broń: P90
- Podstawowa liczba HP: 100
- Podstawowa liczba AP: 100
- Szybkość biegu: 100%
- Dodatki: Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchają
Demolitions:
- Broń: AUG
- Podstawowa liczba HP: 110
- Podstawowa liczba AP: 100
- Szybkość biegu: 100%
- Dodatki: Ma wszystkie granaty, dostaje dynamit, który zadaje dużo obrażeń
Rusher:
- Broń: M3 (shotgun)
- Podstawowa liczba HP: 100
- Podstawowa liczba AP: 0
- Szybkość biegu: 130%
- Dodatki:
Rambo (Klasa Premium):
- Broń: Famas
- Podstawowa liczba HP: 130
- Podstawowa liczba AP:
- Szybkość biegu: 120%
- Dodatki: za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok
Partyzant:
- Broń: P90 + granat oślepiający
- Podstawowa liczba HP: 100
- Podstawowa liczba AP: 0
- Szybkość biegu: 100%
- Dodatki: Jest mniej widzialny
Szpieg:
- Broń: deagle
- Podstawowa liczba HP: 70
- Podstawowa liczba AP: 0
- Szybkość biegu: 100%
- Dodatki: posiada ubranie wroga
Szturmowiec:
- Broń: M4A1 + deagle + granat wybuchowy
- Podstawowa liczba HP: 140
- Podstawowa liczba AP: 150
- Wolno biega
Strzelec Wsparcia:
- Broń: G3/SG-1
- Podstawowa liczba HP: 125
- Podstawowa liczba AP: 0
- Szybkość biegu: 100%
- Dodatki: Dostaje jedną rakietę
Lekki Żołnierz:
- Broń: galil + p228
- Podstawowa liczba HP: 100
- Podstawowa liczba AP: 0
- Dodatki: Szybko biega
Rebeliant:
- Broń: sg552 + 1 mine + 1 granat wybuchowy
- Podstawowa liczba HP: 100
- Podstawowa liczba AP: 0
- Szybkość biegu: 100%
- Dodatki: Ma minę
Terrorysta:
- Broń: elite
- Podstawowa liczba HP: 70
- Podstawowa liczba AP: 0
- Dodatki: Szybko biega
2 - Itemy
- Buty Szturmowego - Nie słychać kroków
[*]Podwójna Kamizelka - Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW
[*]Wzmocniona Kamizelka - Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW
[*]Weteran Noża - Zadaje większe obrażenia nożem
[*]Zaskoczenie Wroga - Gdy trafisz kogoś od tylu, obrażenia sa 2 razy większe
[*]Płaszcz Partyzanta - Masz LW premii niewidoczności
[*]Morfina - 1/LW szans do ponownego odrodzenia sie po śmierci
[*]Nóż Komandosa - Natychmiastowe zabójstwo nożem
[*]Podręcznik Szpiega - Natychmiastowe zabicie granatem, dostajemy ubranie przeciwnika
[*]Tajemnica Generała - Natychmiastowe zabicie granatem HE. Zadajesz LW dodatkowych obrażeń
[*]Notatki Ninji - Możesz zrobić podwójny skok w powietrzu
[*]Tajemnica Wojskowa - Twoje obrażenia sa zredukowane o 5. Masz 1/LW szans na oślepienie wroga
[*]AWP Sniper - Natychmiastowe zabicie z AWP
[*]Adrenalina - Za każdego Fraga dostajesz 50 życia
[*]Tajemnica Rambo - Za każdego Fraga dostajesz pełny magazynek oraz +20 hp
[*]Wyszkolenie Sanitarne - Dostajesz 10 HP co 5 sekund
[*]Kamizelka NASA - W każdej rundzie dostajemy 500 AP
[*]Wytrenowany Weteran - Dodatkowe 100 HP co runde, wolniej biegasz
[*]Apteczka - Można uleczyć się do maksymalnej ilości hp
[*]Eliminator Rozrzutu - NoRecoil (brak rozrzutu broni)
[*]Tytanowe Naboje - Każdy strzał zabiera 10hp więcej
[*]Naboje Pułkownika - Każdy strzał zabiera 20hp więcej
[*]Ogranicznik Rozrzutu - Rozrzut naboi broni jest mniejszy
[*]Tarcza SWAT - Nie działają na nas żadne przedmioty
[*]Wytrenowany Rekrut - Dostajemy o 50hp więcej na początku każdej rundy, wolniej biegamy
[*]Pancerz Nomexowy - Masz 1/LW szans na odbicie pocisku przez pancerz
[*]Notatki Kapitana - Jesteśmy odporni na trzy pierwsze pociski w każdej rundzie
[*]Moduł odrzutowy - Daleki skok. Aby użyć należy wcisnąć ctrl + spację