W poprzednim tourtialu napisałem jak dodać nowe klasy do Call of Duty: MW.
W tym opiszę jak dodać nowe itemy oraz jak dać graczowi wybrany item.
Wersja bazowa: CoD:MW Beta
Opis linijek będzie się jej tyczył.
77 linijka znajdź:
dodaj za , oraz wciśnij enter aby przejść do następnej linijki.
Wpisz nowego itemu.
W moim przypadku będzie to test.
Powinno to wyglądać mniej więcej tak:
Zauważ że za modułem jest dodany przecinek a za testem już nie.
Dodałem dalszy ciąg numeracji (// 28; // 29) jak już za pewne wiesz wszystko co się znajduje za // w danej linijce jest komentarzem i nie zostanie uwzględnione przez amxx.
Liczby te będą potrzebne.
Linijka 109 znajdź:
Dodaj za , oraz opis swojej klasy w cudzysłowiu.
Przykładowo u mnie ostatnich kilka linijek z testem wygląda tak:
Również zwróć uwagę na przecinek w przedostatniej linijce z opisem.
Powtarzam to tak często gdyż wiele osób zapomina, nie wie o tym a następnie piszę xxx próśb o poprawienie.
Mamy 2/3 za sobą
Teraz zależnie od tego co ma nam dawać item umieszczamy kod w różnych miejscach.
Jeżeli ma zmniejszyć grawitację, dodać hp czy coś w tym stylu w funkcji odrodzenie(id) dodajemy nasz kod.
Miejsce nie jest ważne aczkolwiek należy uważać aby nie wciąć się w jakiegoś if`a lub case
Jak ma wyglądać dodany kod?
W miejsce nr wpisujemy numer z pierwszego kroku. W moim wypadku jest to pierwszy dodawany item więc 29. Następny będzie trzydziestką , 31, 32, ...
W miejsce /******TWÓJ KOD******/ wpisujemy co daje item.
Jeżeli ma zmniejszyć grawitację dajemy:
W miejsce 0.4 podajemy grawitację. 1.0 = 800 2.0 = 1600 0.5 = 400
Jeżeli nie potrafisz upatrzyć sobie dobrego miejsca na tą funkcję to zaproponuję linijkę 432 czyli pod
Jeżeli nasz item ma się uruchomić po wciśnięciu przycisku musimy nieco inny kod umieścić w innym miejscu.
Szukamy(285):
następnie szukamy(292)
i pod dodajemy nasz kod.
Aby item zaczął działać dopiero po wciśnięciu przycisku 'e' (use) dodajemy następującą funkcję:
W miejsce nr wpisujemy nr itemu a w miejsce nasz kod wiadomo...
To by było na tyle jeżeli chodzi o dodawanie itemów.
Plugin możemy skompilować na stronie: http://webcompiler.e-sipek.pl
Kopiujesz? Podaj źródło i autora!
Ta część będzie krótka i zwięzła.
Znajdź(253):
Dodaj za:
Znajdź(1565):
Dodaj przed:
Przyda nam się id itemu - Znajdziesz je w .sma twojego CoD:MW. Linijki od 50 do 80 obok nazwy itemu.
Plugin możesz skompilować na http://webcompiler.e-sipek.pl
Kopiujesz? Podaj źródło i autora!
Ps. Jutro postaram się doprowadzić do porządku; dzisiaj już nie mam siły. Pisane na szybko gdyż obiecałem to kilku osobom.
W tym opiszę jak dodać nowe itemy oraz jak dać graczowi wybrany item.
I - Dodawanie itemów do CoD:MW
Wersja bazowa: CoD:MW Beta
Opis linijek będzie się jej tyczył.
77 linijka znajdź:
PHP:
"Modul odrzutowy"
Wpisz nowego itemu.
W moim przypadku będzie to test.
Powinno to wyglądać mniej więcej tak:
PHP:
"Pancerz Nomexowy",//26
"Notatki Kapitana",//27
"Modul odrzutowy", // 28
"Test" //29
};
Zauważ że za modułem jest dodany przecinek a za testem już nie.
Dodałem dalszy ciąg numeracji (// 28; // 29) jak już za pewne wiesz wszystko co się znajduje za // w danej linijce jest komentarzem i nie zostanie uwzględnione przez amxx.
Liczby te będą potrzebne.
Linijka 109 znajdź:
PHP:
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy"
Przykładowo u mnie ostatnich kilka linijek z testem wygląda tak:
PHP:
"Dostajesz +50 HP co runde, wolniej biegasz",
"Masz 1/LW szans na odbicie pocisku przez pancerz",
"Jestes odporny na 3 pociski w kazdej rundzie",
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy",
"Testowy item zabija na po wciśnięciu 'e'"
};
Również zwróć uwagę na przecinek w przedostatniej linijce z opisem.
Powtarzam to tak często gdyż wiele osób zapomina, nie wie o tym a następnie piszę xxx próśb o poprawienie.
Mamy 2/3 za sobą
Teraz zależnie od tego co ma nam dawać item umieszczamy kod w różnych miejscach.
Jeżeli ma zmniejszyć grawitację, dodać hp czy coś w tym stylu w funkcji odrodzenie(id) dodajemy nasz kod.
Miejsce nie jest ważne aczkolwiek należy uważać aby nie wciąć się w jakiegoś if`a lub case
Jak ma wyglądać dodany kod?
PHP:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr){
/******TWÓJ KOD******/
}
W miejsce /******TWÓJ KOD******/ wpisujemy co daje item.
Jeżeli ma zmniejszyć grawitację dajemy:
PHP:
set_user_gravity(id, 0.4);
Jeżeli nie potrafisz upatrzyć sobie dobrego miejsca na tą funkcję to zaproponuję linijkę 432 czyli pod
PHP:
if(punkty_gracza[id]>0)
PrzydzielPunkty(id);
Jeżeli nasz item ma się uruchomić po wciśnięciu przycisku musimy nieco inny kod umieścić w innym miejscu.
Szukamy(285):
PHP:
public CmdStart(id, uc_handle)
PHP:
new flags = get_entity_flags(id);
Aby item zaczął działać dopiero po wciśnięciu przycisku 'e' (use) dodajemy następującą funkcję:
PHP:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr) {
if(button & IN_USE) {
/******TWÓJ KOD*****/
}
}
To by było na tyle jeżeli chodzi o dodawanie itemów.
Plugin możemy skompilować na stronie: http://webcompiler.e-sipek.pl
Kopiujesz? Podaj źródło i autora!
HTML:
Źródło: http://CSSupport.pl/threads/564-Dodawanie-item%C3%B3w-oraz-dawanie-graczowi-item%C3%B3w-Call-of-Duty-MW?p=579#post579 Autor: S!p
II - Dodawanie itemów graczowi
Ta część będzie krótka i zwięzła.
Znajdź(253):
PHP:
register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_KICK, "<name> <level>");
PHP:
register_concmd("cod_setitem", "cmd_setitem", ADMIN_KICK, "<name> <id_itemu>");
Znajdź(1565):
PHP:
public cmd_setlvl(id, level, cid)
Dodaj przed:
PHP:
public cmd_setitem(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg1[33];
new arg2[6];
read_argv(1, arg1, 32);
read_argv(2, arg2, 5);
new player = cmd_target(id, arg1);
new value = str_to_num(arg2)-1;
DajPrzedmiot(player, value+1)
return PLUGIN_HANDLED;
}
Przyda nam się id itemu - Znajdziesz je w .sma twojego CoD:MW. Linijki od 50 do 80 obok nazwy itemu.
Plugin możesz skompilować na http://webcompiler.e-sipek.pl
Kopiujesz? Podaj źródło i autora!
HTML:
Źródło: http://CSSupport.pl/threads/564-Dodawanie-item%C3%B3w-oraz-dawanie-graczowi-item%C3%B3w-Call-of-Duty-MW?p=579#post579 Autor: S!p
Ps. Jutro postaram się doprowadzić do porządku; dzisiaj już nie mam siły. Pisane na szybko gdyż obiecałem to kilku osobom.