Dodawanie itemów oraz dawanie graczowi itemów Call of Duty: MW

S!p

Administrator
Członek Załogi
W poprzednim tourtialu napisałem jak dodać nowe klasy do Call of Duty: MW.
W tym opiszę jak dodać nowe itemy oraz jak dać graczowi wybrany item.

I - Dodawanie itemów do CoD:MW

Wersja bazowa: CoD:MW Beta
Opis linijek będzie się jej tyczył.

77 linijka znajdź:
PHP:
"Modul odrzutowy"
dodaj za , oraz wciśnij enter aby przejść do następnej linijki.
Wpisz nowego itemu.
W moim przypadku będzie to test.
Powinno to wyglądać mniej więcej tak:
PHP:
	"Pancerz Nomexowy",//26
	"Notatki Kapitana",//27
	"Modul odrzutowy", // 28
	"Test" //29
};

Zauważ że za modułem jest dodany przecinek a za testem już nie.
Dodałem dalszy ciąg numeracji (// 28; // 29) jak już za pewne wiesz wszystko co się znajduje za // w danej linijce jest komentarzem i nie zostanie uwzględnione przez amxx.
Liczby te będą potrzebne.

Linijka 109 znajdź:
PHP:
	"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy"
Dodaj za , oraz opis swojej klasy w cudzysłowiu.

Przykładowo u mnie ostatnich kilka linijek z testem wygląda tak:
PHP:
	"Dostajesz +50 HP co runde, wolniej biegasz",
	"Masz 1/LW szans na odbicie pocisku przez pancerz",
	"Jestes odporny na 3 pociski w kazdej rundzie",
	"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy",
	"Testowy item zabija na po wciśnięciu 'e'"
};

Również zwróć uwagę na przecinek w przedostatniej linijce z opisem.
Powtarzam to tak często gdyż wiele osób zapomina, nie wie o tym a następnie piszę xxx próśb o poprawienie.


Mamy 2/3 za sobą :)

Teraz zależnie od tego co ma nam dawać item umieszczamy kod w różnych miejscach.
Jeżeli ma zmniejszyć grawitację, dodać hp czy coś w tym stylu w funkcji odrodzenie(id) dodajemy nasz kod.
Miejsce nie jest ważne aczkolwiek należy uważać aby nie wciąć się w jakiegoś if`a lub case

Jak ma wyglądać dodany kod?
PHP:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr){
		/******TWÓJ KOD******/
	}
W miejsce nr wpisujemy numer z pierwszego kroku. W moim wypadku jest to pierwszy dodawany item więc 29. Następny będzie trzydziestką , 31, 32, ...
W miejsce /******TWÓJ KOD******/ wpisujemy co daje item.
Jeżeli ma zmniejszyć grawitację dajemy:
PHP:
set_user_gravity(id, 0.4);
W miejsce 0.4 podajemy grawitację. 1.0 = 800 2.0 = 1600 0.5 = 400
Jeżeli nie potrafisz upatrzyć sobie dobrego miejsca na tą funkcję to zaproponuję linijkę 432 czyli pod
PHP:
if(punkty_gracza[id]>0)
		PrzydzielPunkty(id);

Jeżeli nasz item ma się uruchomić po wciśnięciu przycisku musimy nieco inny kod umieścić w innym miejscu.

Szukamy(285):

PHP:
public CmdStart(id, uc_handle)
następnie szukamy(292)
PHP:
new flags = get_entity_flags(id);
i pod dodajemy nasz kod.
Aby item zaczął działać dopiero po wciśnięciu przycisku 'e' (use) dodajemy następującą funkcję:

PHP:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr) {
		if(button & IN_USE) {
			/******TWÓJ KOD*****/
		}
	}
W miejsce nr wpisujemy nr itemu a w miejsce nasz kod wiadomo...

To by było na tyle jeżeli chodzi o dodawanie itemów.
Plugin możemy skompilować na stronie: http://webcompiler.e-sipek.pl

Kopiujesz? Podaj źródło i autora!
HTML:
Źródło: http://CSSupport.pl/threads/564-Dodawanie-item%C3%B3w-oraz-dawanie-graczowi-item%C3%B3w-Call-of-Duty-MW?p=579#post579 Autor: S!p

II - Dodawanie itemów graczowi

Ta część będzie krótka i zwięzła.

Znajdź(253):
PHP:
register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_KICK, "<name> <level>");
Dodaj za:
PHP:
register_concmd("cod_setitem", "cmd_setitem", ADMIN_KICK, "<name> <id_itemu>");

Znajdź(1565):
PHP:
public cmd_setlvl(id, level, cid)

Dodaj przed:
PHP:
public cmd_setitem(id, level, cid)
{
	if(!cmd_access(id,level,cid,3))
		return PLUGIN_HANDLED;
	new arg1[33];
	new arg2[6];
	read_argv(1, arg1, 32);
	read_argv(2, arg2, 5);
	new player = cmd_target(id, arg1);
	new value = str_to_num(arg2)-1;
	
	DajPrzedmiot(player, value+1)
	return PLUGIN_HANDLED;
}

Przyda nam się id itemu - Znajdziesz je w .sma twojego CoD:MW. Linijki od 50 do 80 obok nazwy itemu.

Plugin możesz skompilować na http://webcompiler.e-sipek.pl

Kopiujesz? Podaj źródło i autora!
HTML:
Źródło: http://CSSupport.pl/threads/564-Dodawanie-item%C3%B3w-oraz-dawanie-graczowi-item%C3%B3w-Call-of-Duty-MW?p=579#post579 Autor: S!p

Ps. Jutro postaram się doprowadzić do porządku; dzisiaj już nie mam siły. Pisane na szybko gdyż obiecałem to kilku osobom.
 

Create an account or login to comment

You must be a member in order to leave a comment

Create account

Create an account on our community. It's easy!

Log in

Already have an account? Log in here.

Back
Do góry